JAK REKLAMOVAT ČI VRÁTIT ZBOŽÍ
Přebírání zásilky
Věnujte prosím mimořádnou pozornost vnějšku balení! Pokud je obal poškozen a došlo tím k mechanickému poškození zboží nebo část zboží chybí, jde o zavinění na straně přepravce. Takovouto zásilku odmítněte převzít a reklamujte na místě u dopravce.
Odstoupení od smlouvy
Při nakupování v e-shopu máte právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez známek opotřebování, v původním obalu.
Reklamace výrobku v záruce
Záruční lhůta je uvedena na obalu zboží. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Vrácení zboží
O vrácení nepoužitého zboží nebo o reklamaci nás informujte emailem na adrese info@ocnilinky.cz. Ve zprávě prosím vždy uveďte číslo objednávky.
Dle zákona musí být reklamace vyřízena do 30 dnů od uplatnění. Vždy se snažíme, abychom tuto lhůtu co nejvíce zkrátili.
ADRESA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
S.P.eyeliner – Sára Pichlová
Jindřicha Plachty 3311/18
Praha 5, 150 00
+420 737 908 890
UPOZORNĚNÍ: zboží odeslané zpět na dobírku nebude prodávajícím převzato a naopak bude kupujícímu vráceno na jeho náklady zpět